Even Bloggen

Leuk een nieuwe site gemaakt. Even bloggen denk je dan, even vertellen dat de nieuwe website zo naar je zin geworden is en dat je hoopt dat hij anderen aanspreekt. Dat er duidelijk wordt waar TwinSoul Energie voor staat en wat we te bieden hebben.

Het verhaaltje is zo geschreven, maar dan?????

Je maakt een pagina aan, die je aanpast aan het uiterlijk van de site en plaatst een foto in het foto vak en het verhaaltje in het vak wat bedoeld is om de tekst in te plaatsen, helaas het is niet te plakken. Na veel gezoek snap ik dat het weggeschreven moet worden in html.

Kortom na heel veel stappen voor en nog veel meer achteruit kan de site de lucht in, maar dan blijkt de provider daar anders over te denken. Na drie dagen tobben is het dan toch voor elkaar en ja hoor daar verschijnt de  nieuwe site wereldwijd. Even bladeren naar de blogpagina…. helaas verhaal verdwenen en wat ik ook op het bijbehorende kalendertje klik, negens terug te vinden.
Nu twee volle werkdagen verder en oefenen op een proefsite hoop ik van harte dat het nu goed gaat en dat jullie dit verhaaltje kunnen lezen, ookal is het niet meer wat ik eigenlijk had willen vertellen.
Uiteindelijk is het nu een blog geworden op een pagina buit de website, vandaar dat de lay-out heel anders is. Aldoende zal ik wel leren, maar het is fijn dat ik nu in ieder geval mijn verhaaltjes kan delen.


Reacties

Populaire posts