Rode Slang wavespell


Ik voel me in dit Rode Slang wavespell weer dicht verbonden met aarde en kosmos. Na een enorm giftige uitbarsting afgelopen maandag naar aanleiding van een bezoek aan de tandarts waarbij ik klemgezet werd in iets wat niet eerlijk voelde. Hierin voelde ik me ook nog even niet ondersteund door het thuisfront. Ik kroop terug in mijn schulp en deed het enige wat mij verlichting geeft: schrijven.

Al snel kreeg ik mezelf weer helder, gedurende het voorgaande Gele Mens wavespell was ik onbewust voortdurend opzoek geweest naar wat ik nog wel en niet fijn vond. Sommige zaken hadden zich eigenlijk zonder inspanning vanzelf opgelost en sommige zal ik nog moeten aanpakken, maar ik weet nu waar de schoen wrong en dat alleen al neemt het onbehaaglijke gevoel weg.
 


Daarnaast herinnerde ik me dat ik geloof in het zelfhelend vermogen van de mens, reden om meteen de afspraken bij de tandarts af te zeggen en mijn hulptroepen van elders te vragen om mij te ondersteunen in het tot rust brengen van een pijnlijke zenuw. Ik ben meteen alle kauwwerkzaamheden met de betreffende kies gaan uitvoeren en ik heb die zenuw uitgelegd dat hij geen pijnsignaal hoeft door te geven als er druk wordt uitgeoefend, want dat er geen sprake is van een ontsteking. Ik ben ervan overtuigd dat ik bij de volgende controle geen pijn meer zal ervaren als het haakje tussen mijn kiezen wordt gestoken.

Vanaf dinsdag zitten we in een rij van GAP dagen en dat voelt heerlijk. Gisteren waren er twee vrouwen bij me voor hun Munay Ki 8+9 inwijdingen en deze keer voelde ik me zo verbonden met de oude Inca’s hun energie stroomde volledig door mij heen het was gisteravond heerlijk om weer in de in de natuurlijke omgeving van de camping te zijn.

Op die momenten besef ik weer wat een prachtig cadeau wij in de moderne wereld van de nazaten van de Inca’s hebben ontvangen en ik hoop dat we het als geschenk zullen blijven koesteren en niet gebruiken voor geldelijk gewin.

Reacties

Populaire posts