Kyrian

Tijdens de 11-11-11 meditatie kwam ik in contact met Kyrian, een druïde die mij vertelde dat hij uit Carnac kwam. Ik dacht meteen aan het Egyptische Karnak omdat ik daarmee heel diep verbonden ben, maar ik kon de beelden die ik zag, daar niet mee in overeenstemming brengen.
Kyrian glimlachte en zei nee je weet wel beter: Carnac (Karnag) in Bretagne en toen kon ik de beelden plaatsen: tijdens onze eerste vakantie samen zijn wij er geweest en ik weet nog hoe ik daar heel bijzondere ervaringen had die ik niet kon en wilde duiden.

                                     Carnac  Foto Wikipedia

De beelden die ik nu zag kwamen uit de oertijd en ik was zelf een Druïde, er was een rituele dans aan de gang ter aanbidding van de grote volle maan en ik versmolt met Kyrian, zijn wijsheid stroomde over. Ik had een ervaren van zijn diepe trans en zijn contact met het Al-weten. Ik herkende de heilige symmetrie waarin de Menhirs zijn geplaatst: elk op een punt dat correspondeert met de stand van een planeet. Vanuit die opstelling kon ik de tijd berekenen en voorspellen wat er de komende tijd stond te gebeuren, aangezien iedere planeet haar invloed uitoefent op al het leven op Aarde.
Deze kennis was van generatie op generatie overgedragen en ook ik leidde een jongere op.  Daarnaast kende ik de kruiden en hun werking, zowel de genezende als de ziekmakende en dit maakte mij tot een geliefd persoon, maar ook tot iemand die werd gevreesd vanwege zijn macht.
We beheersten het ‘uitwisselen via gedachtenkracht’ en veel van de kennis ging van Druïde naar Sjamaan en Medicijnman de wereld over. In ieder deel van de wereld werd die kennis op andere wijze geïnterpreteerd en waar in Carnac de heilige symmetrie werd gevormd door grote rotsblokken, ging vooral tijdens de Egyptische en Griekse hoogconjunctuur de aandacht steeds meer naar het mooi maken, het versieren. De rotsblokken werden prachtig gebeeldhouwde pilaren en verloren steeds meer hun oude functie, ze werden tot kunstobject. Het oer-contact werd vervangen door dualiteit onder de mensen, het ging nu om mooi, mooier, mooist en groot, groter, grootst, slechts een enkeling bleef in contact met het Al-weten en werd gevreesd en belachelijk gemaakt en uitgebannen of vermoord. Daarom hebben hun verre nazaten, incarnaties, geleerd zich klein te maken en stil te blijven, tot in de laatste twintig jaar het tij zich aan het keren is en velen zich mogen gaan herinneren wie ze zijn en met welke taak ze op aarde zijn.

                                               Karnak foto wikipedia

Het is tijd om de harde dualiteit in de wereld om te buigen naar een samenleving in gemeenzaamheid op alle fronten. De migratie is al lang opgang en is, doordat reizen zo gemakkelijk gaat, niet te stoppen. De verschillen tussen bevolkingsgroepen en culturen zullen vervagen door gemengde relaties, waarin het beste van oude gebruiken behouden blijft en de rest vervaagt. Economieën storten in, alle onrecht in de kerkelijke gemeenschappen komt aan het licht, bevolkingsgroepen in de Arabische landen veroorzaken in volharding en zonder geweld revoluties, de occupy beweging verspreidt een nieuwe manier van samenleven en toont aan dat er geen leiderschap meer nodig is, als ieder individu de ruimte krijgt om zijn sterke kant in te zetten voor het geheel loopt alles op rolletjes.
Ik heb een paar jaar ervaren hoe het is om in een groep te werken volgens de nieuwe GGD: gunnen, geven, delen, een prachtig concept waarin niemand iets tekort kwam, maar ook niemand de behoefte had om meer te willen dan de ander.

Als er genoeg mensen kiezen voor zo ’n samenleving en hun aandacht daarop richten, dan creëren we die samenleving.

 Carla

terug

Reacties

  1. Lieve Carla, wat een mooi stuk om te lezen. Je had wel al zoiets gezegd de 11e, maar dit maakt het voor mij veel duidelijker. Dankjewel! Mooi dat jij dit doorkrijgt en met ons deelt, de verbinding met het verleden en Al wat is. Ik ben blij dat ik ook een stukje van de GGD ben en mag co-creëren aan die toekomstige samenleving. Ik voel me vereerd daar een deel in te mogen hebben en ben heel blij dat ik jou, met jouw verbindingen naar het verleden, ken. Grote Harte Groet! (k) José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jouw stukje met grote belangstelling gelezen! Wat een prachtige ervaring tijdens de meditatie! Liefs, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als jullie een reactie achterlaten.

Populaire posts